0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

راهنمای خرید و گارانتی

زمانی که قصد دریافت کالای خود را از شرکت حمل و نقل کالا دارید، در صورت مشاهده هر گونه آسیب فیزیکی در بسته بندی از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید در صورتی که کالای اسیب دیده توسط مشتری از شرکت حمل و نقل تحویل گرفته شود، مسئولیت پیگیری به عهده‌ی مشتری می‌باشد.

قبل از ارسال کالا حتما با مشتریان عزیز تایم ارسال کالا به صورت تلفنی هماهنگ خواهد شد.

در صورت نیاز به هرگونه تغییر در سفارش اعم از تغییر در کالا یا روش ارسال، مراتب از طریق تماس تلفنی به اطلاع مشتری خواهد رسید

کالاهای ارسالی شهر تهران درب منزل مشتری (درب ورودی ساختمان) تحویل داده خواهند شد

اگر چنانچه مغایرتی در کالای دریافتی با کالای سفارش داده شده وجود دارد، از باز کردن کالا خودداری فرموده و و به شرکت اطلاع دهید

روش های ثبت سفارش

1- ثبت سفارش از طریق وب سایت و پرداخت اینترنتی سفارش

2- ثبت سفارش از طریق تماس تلفنی با کارشناسان فروش

شرایط گارانتی

به منظور استفاده از خدمات گارانتی ، ارائه‌ی ضمانت‌نامه و فاکتور خرید الزامی بوده و ضمانت‌نامه‌ی بدون تاریخ خرید یا مدت اعتبار، مشخصات و شماره سریال کالا فاقد اعتبار است.انتقال دستگاه جهت استفاده از خدمات گارانتی به مرکز خدمات و برگشت آن برعهده‌ی خریدار است و دستگاه باید در کارتن و بسته‌بندی اصلی خود ارسال شود تا شامل خدمات گارانتی گردد.

خریدار با دریافت کارت ضمانت و فاکتور خرید که در آن مشخصات کالا، تاریخ شروع و مدت گارانتی درج شده و ملصق به هولوگرام می‌باشد، شرایط آن را پذیرفته و کالا را با ظاهر فیزیکی سالم دریافت نموده است.

ضمانت‌نامه شما در صورت انجام موارد زیر فاقد اعتبار خواهد بود:

۱. هرگونه استفاده ، نگهداری و کارکرد ناصحیح و خارج ساختن محصول از شکل عادی
۲. هرگونه دستکاری و اقدام به سرویس ، تعمیر یا تغییر توسط افراد غیر مجاز
۳. خرابی به دلیل استفاده‌ی نادرست از کالا
۵. هرگونه ضربه خوردگی و تماس با مایعات و رطوبت و سرقت
۶. نصب هر گونه نرم افزار و برنامه‌ی تأیید نشده توسط شرکت

قبل از تحویل دستگاه برای خدمات ، لطفا هرگونه اطلاعات شخصی شامل دفتر تلفن ، پیام‌های کوتاه ، عکس و فیلم را از آن پاک نمایید. همچنین سیم کارت و کارت حافظه را نیز از دستگاه خارج نمایید . خدمات در خصوص نگهداری و بازیابی اطلاعات و همچنین کارت‌ها مسئولیتی نخواهد داشت.

مدارک مورد نیاز جهت استفاده از گارانتی:

1- اصل فاکتور خرید
2- اصل کارت گارانتی
3- جعبه دستگاه
4- توضیحات خرابی

0