0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

معرفی بهترین مانیتورها برای بازی

دسته بندی :اخبار حوزه IT, منتخب سردبیر 21 تیر 1402 261

بهترین مانیتورها برای بازی کدامند؟

وقتی صحبت از مانیتورهای بازی می شود، چندین برند معتبر با ویژگی های بهینه شده برای بازی شناخته شده‌اند. برخی از برندهای برتر در بازار مانیتورهای بازی عبارتند از: ASUS، ایسر، ال جی و سامسونگ. از میان این برندها ایسوس برند مشهوری است که به دلیل قابلیت نرخ نوسازی بالا، زمان پاسخ دهی کم و ویژگی‌های قابلیت همگام سازی تطبیقی و پشتیبانی از HDR مورد توجه قرار گرفته‌اند.

مانیتورهای بازی حرفه‌ای، دارای فناوری‌های پیشرفته و مشخصات چشمگیر هستند که نیاز گیمرهای مشتاق را برآورده می‌کنند. این مانیتورها از نرخ رفرش ریت بسیار بالا و وضوح بسیار زیاد برخوردار هستند. شاید برایتان سوال باشد که کدام مانیتور برای گیمینگ مناسب تر است؟ ما به شما در آی تی هوم مانیتورهای گیمینگ ایسوس را معرفی می‌کنیم. این مانتیتورها به دلیل نرخ نوسازی بالا بهترین گزینه برای شما هستند. در ادامه با بهترین مانیتورها برای بازی آشنا می‌شوید.

 

مانیتور گیمینگ LC27G55 Odyssey

صفحه نمایش منحنی

اگر شما از طرفداران گیم‌های FPS یا Shooter باشید حتما با این مشکل روبرو شدید که محیط دیدِ شما در گیم کامل یا کافی نیست، و به همین دلیل از بیشتر رقبای خود در گیم عقب‌تر هستید.

 اما این مشکل چگونه برطرف می‌شود؟ کمپانی Samsung با طراحی صفحه‌های منحنی برای مانیتورهای گیمینگ خود این مشکل را به راحتی برای تمام گیمرهای دنیا حل کرده، با استفاده از این مانیتور دیگر نگران دیده نشدن هدف خود در گیم نباشید، از صحراهای وسیع BattleField V تا فضاهای بسته Tarkov هیچکس از دیده شما پنهان نخواهد بود.

رزولوشن WQHD

اگر برخی از گیم‌های امروزه به نظر شما بسیار نزدیک به واقعیت هستند، پس صبر کنید تا با این مانیتور به دنیای گیم وارد شوید. این مانیتور با استفاده از رزولوشن 2560 x 1440 شما را حیرت زده خواهد کرد و به گیم شما کیفیتی خواهد بخشید که بعد از ساعت‌های طولانی گیمینگ از زیبایی آن خسته نخواهید شد.

Refresh rate 144Hz

رفرش ریت فوق‌العاده این مانیتور برای شما تصاویری با بهترین کیفیت را به نمایش خواهد گذاشت، این مانیتور همراه با رفرش ریت بالای خود قادر خواهد بود تا شما را از شر تمام لگ‌های ناگهانی گیم که همیشه مزاحم شما هستند خلاص کند و تمامی Motion Blur های اضافه را از صفحه شما محو کند.

قابلیت پاسخگویی بالا

با استفاده از این مانیتور شما قادر خواهید بود تا تمامی اتفاقاتی که در گیم در حال رخ دادن است سریعا مشاهده کنید، با سرعت 1Ms این مانیتور همچنین قادر خواهید تا حرکت موس خود را در گیم بهتر و سریع‌تر کنترل کنید.

استفاده از AMD FreeSync Premium

این مانیتور با استفاده از قابلیت AMD FreeSync Premium به شما این امکان را می‌دهد تا لگ تمامی ورودی‌ها همچنین Fps دراپ را به کمترین حد ممکن برسانید، و دیگر نگران مشکلاتی مانند انواع Delay یا لگ در گیم خود نباشید.

دارای محدوده دینامیکی بالا

یکی دیگر از ویژگی‌های چشم‌گیر این مانیتور محدوده دینامیکی فوق‌العاده آن است که به گیم شما رنگ و روی تازه‌ای میدهد، این مانیتور با استفاده از یک تکنولوژی که باعث می‌شود رنگ‌ها و سایه‌ها کیفیت بیش‌تر و بهتری به خود بگیرند به شما تجربه‌ای جدید از گیم را ارائه خواهد کرد.

طراحی زیبا و مدرن

یکی دیگر از ویژگی‌های این مانیتور طراحی خاص و مدرن آن است، که به ستاپ گیمینگ شما نگاهی لوکس و مدرن خواهد داد.از طراحی صفحه این مانیتور گرفته تا طراحی پشت و پایه این مانیتور همه و همه از نگاهی خاص و مدرن بهره می‌برند.

مانیتور گیمینگ خمیده سری 27 اینچی Samsung CFG70

این مانیتور از نرخ فریم بالا و تاخیر کمتری ‌نسبت به مانیتورهای دیگر بهره می‌برد. اما در نهایت با قیمت بالا و حذف برخی ویژگی‌ها، به نوعی با دیگر رقبا در یک رده قرار می‌گیرد.
نرخ تازه سازی بالا همراه با تأخیر کم، کنتراست عالی رنگ، بازوی دو لولایی قابل انعطاف در برابر قیمت بالا برای کیفیت 1080p، بهره نبردن از آخرین درگاه‌های وردوی از نکات مثبت و منفی قابل اشاره در این مانیتور سامسونگ است.

قیمت مانیتور گیمینگ منحنی ال ای دی سامسونگ 27 اینچ C27FG70 - آی تی بازار

با کنار گذاشتن رزولوشن Ultra HD و پایبندی به رویکرد خوب  ’16: 9‌، ‌این شرکت توانسته است استادانه یک مانیتور 144 هرتزی را با دو لولا کاملاً مفصل طراحی کند و در عین حال در تکنولوژی نقطه کوانتومی امضا شده خود را به وضوح زنده تر بروز دهد. با رنگ‌های شفافتر و ارائه سیاه عمیق.

انتخاب نرخ تازه سازی بالاتر نسبت به پیکسل‌های بیشتر به این معنی است که گیمرها می‌توانند زمان پاسخ سریع تر، بنابراین تأخیر کمتری، ‌و فریم‌های بیشتری در ثانیه در بازی‌های چند نفره رقابتی مانند Overwatch و Counter-Strike: Global Offensive را تجربه کنند. با این حال، این موضوع بدان معنی است که طرفداران تجربیات عمدتا تک نفره و مستقل باید گزینه‌های مقرون به صرفه دیگری را نیز در نظر بگیرند.

 

بهترین قیمت مانیتور منحنی سامسونگ, خرید Monitor SAMSUNG C27FG70

 

 مانیتور گیمینگ 27 اینچ ایسوس VG278QF 

این مانیتور دارای یک صفحه نمایش 27 اینچی Full HD در کلاس گیمینگ بوده که دارای زمان پاسخدهی فوق سریع 0.5 میلی‌ثانیه‌ای و نرخ بروزرسانی 165 هرتزی است. شرکت ایسوس در راستای حذف عامل آزار دهنده افت فریم، VG278QF را به فناوری محبوب FreeSync مجهز کرده است.

https://cdn.lioncomputer.com/images/2020/12/31/flicker_pic89b28907e6827ee4.png

 

امکانات بازی محور مانند GamePlus تجربه گیمینگ شما را متحول می‌کنند؛ در همین حین، ابزار GameVisual برای سبک‌های مختلف بازی اعم از استراتژی، مسابقه‌ای، اول شخص و بسیاری دیگر، حالت‌‌های تصویر متعددی در نظر گرفته که موجب می‌شوند تصاویر دریافتی، به مراتب بهتر به نظر برسند.سرعت، سرعت و سرعت! مانیتور VG278QF به عنوان یکی از سریعترین نمایشگرهای گیمینگ به شمار می‌رود؛ زمان پاسخگویی نیم میلی‌ثانیه‌ای آن (در حالت اورکلاک)، هرگونه گوستینگ و تاری را به طور کامل از بین می‌برد. با وجود این قابلیت بی‌نظیر، می‌توانید با نهایت سرعت به اتفاقات درون بازی واکنش نشان دهید؛ مانند یک راننده حرفه‌ای، پیچ‌ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و همچون یک سرباز خبره، دشمنان را هدشات کنید.علاوه بر این، فناوری تاری تصویر بسیار کم یا به اصطلاح تخصصی ELMB، وضوح اجسام در حال حرکت را تا حد زیادی افزایش می‌دهد و تصاویری روان و با پاسخگویی سریع به چشمان شما هدیه می‌کنند.

 

https://cdn.lioncomputer.com/images/2020/12/31/speed_1ms_mg2839f6a62f5f240b.png     https://cdn.lioncomputer.com/images/2020/12/31/speed_5ms_mg838097fc9705764e.png

 

مانیتور ASUS VG248QG

 این مانیتور به گونه‌ای طراحی شده است تا با صفحه نمایش 24 اینچی Full HD و زمان پاسخگویی فوق العاده سریع 0.5 میلی ثانیه‌ای و همچنین نرخ بروز رسانی بسیار روان 165 هرتز قابل اورکلاک)، گیم‌پلی فوق‌العاده دل نشینی را به شما ارائه دهد.علاوه بر آن، VG248QG از فناوری Adaptive-Sync استفاده می‌کند تا کوچک‌ترین پارگی‌های صفحه و نرخ فریم ناثابت را از بین ببرد.

ویژگی‌های مختص گیمران این مانیتور مانند ASUS GamePlus تجربه درون بازی شما را بهبود می‌بخشد و در عین حال، GameVisual حالت‌های نمایش از پیش تعیین شده مختلفی را برای بهینه سازی تصاویر برای انواع مختلف بازی‌ها ارائه می‌دهد.

پشتیبانی از Nvidia G-Sync و FreeSync Premium

مانیتور VG248Q از فناوری FreeSync Premium و G-SYNC پشتیبانی می‌کند که با فعال کردن VRR به‌طور پیش‌فرض در کارت‌های گرافیک NVIDIA GeForce GTX سری 10 و NVIDIA GeForce RTX سری 20، یک تجربۀ گیمینگ یکپارچه و بدون هیچگونه پارگی صفحه را ارائه می‌کند.

نرخ بروزرسانی فوق العادۀ 165 هرتزی(قابل اورکلاک)

با نرخ بروزرسانی شگفت انگیز 165 هرتزی (قابل اورکلاک)، ارائه تصاویر با حرکات سریع برای VG248QG هیچ زحمتی ندارد. علاوه بر آن، در تصاویر هیچ تاخیر خسته کننده‌ای دیده نخواهد شد، بنابراین در بازی‌های شوتینگ اول شخص، ریسینگ، استراتژی ریل‌تایم و عناوین ورزشی یک برتری مضاعفی را به شما اهدا می‌کند.

تکنولوژی Adaptive-Sync برای گیم پلی روان‌تر

VG248QG از فناوری Adaptive-Sync استفاده می‌کند که به کمک آن، هرگونه پارگی صفحه و نرخ فریم‌های متلاطم را از بین می‌برد تا تصاویری یکپارچه و گیم‌پلی روان داشته باشید.

تکنولوژی انحصاری ASUS GamePlus

مانیتور VG248QG دارای کلید میانبر ASUS GamePlus است تا به شما قابلیت‌های مضاعفی در بازی‌ها بدهد تا به شما کمک ‌کند تجربه گیمینگ بهتری داشته باشید و بتوانید مهارت‌های خود را تقویت کنید.

  • کراسر: این قابلیت چهار گزینه کراسر روی صفحه را در اختیار شما قرار می‌دهد، بنابراین می‌‍توانید گزینه‌ای را انتخاب کنید که برای بازی شوتینگ مورد نظر شما مناسب‌تر است

  • تایمر: یک تایمر سمت چپ صفحه شما پدیدار می‌شود که به کمک آن می‌توانید از مدت زمان گذشته شده درون بازی آگاه شوید

  • شمارنده نرخ فریم: این شمارنده به شما نشان می‌دهد که بازی با چه فریمی در واحد ثانیه‌ در حال اجرا می‌باشد

  • توازن صفحه: فعال کردن این قابلیت، در هر چهار گوشه‌ی صفحه مانیتور 3 خط برای تراز کردن ایجاد می‌کند تا به راحتی بتوانید صحفات چند مانیتور را با یکدیگر تراز کنید.

تکنولوژی انحصاری ASUS GameVisual

تکنولوژی ASUS GameVisual دارای هفت حالت نمایش از پیش تنظیم شده جهت بهینه سازی تصاویر برای انواع مختلف محتوا است. این ویژگی منحصر به فرد را می‌توانید به راحتی از طریق یک کلید میانبر یا منوی تنظیمات نمایش روی صفحه (OSD) فعال و تنظیم کنید.

  • MOBA: رنگ نوارهای سلامتی و مانای دشمنان را تقویت می‌کند تا شما بتوانید به طور همزمان واکنش نشان دهید

  • RTS/RPG: اشباع رنگ و شارپنس کنتراست را بهبود می‌بخشد تا رنگ‌های بهتر، روشن‌تر و تصاویر پر جزئیات ارائه دهد

  • FPS: تنظیمات کنتراست بالای آن باعث می‌شود تا دید شما در محیط‌های تاریک بازی بهتر شود و بتوانید دشمنان خود را واضح‌تر ببینید

  • sRGB: بهترین گزینه برای مشاهده عکس‌ها و تصاویر گرافیکی است

  • Scenery: محدوده روشنایی و درجه کنتراست را افزایش می‌دهد. اشباع رنگ آبی و سبز را به گونه‌ای تنظیم می‌کند که عکس‌ها و ویدیوهای مناظر به زیباترین شکل ممکن نمایش داده شوند

  • Racing: تاخیر ورودی را برای تجربه بهتر بازی‌های سریع و ریسینگ آنلاین کاهش می‌دهد

  • Cinema: کنتراست و اشباع رنگ را برای ارائه تصاویر طبیعی‌ و واضح‌تر تقویت می‌کند تا بهترین تصویر را برای تماشای فیلم دریافت کنید

گزینه‌های متنوع پورت اتصال به همراه طراحی با حاشیه باریک

این مانیتور دارای پورت های  DVI-D، DisplayPort و HDMI است، بنابراین شما می‌توانید آن را به مجموعه وسیعی از دستگاه‌های چندرسانه‌ای متصل کنید. قاب بسیار باریک 1 سانتی متری این مانیتور، آنرا به بهترین گزینه برای ستاپ‌های گیمینگ یکپارچه و چند مانیتوری تبدیل می‌کند.

مدیریت کابل هوشمند

ویژگی طراحی مدیریت کابل هوشمند موجود در پایه این مانیتور به شما کمک می‌کند تا کابل‌ها را سازماندهی و پنهان کنید

تکنولوژی Flicker-Free

به لطف تکنولوژی ASUS Flicker-Free دیگر نیازی نیست نگران خستگی و آسیب دیدگی چشمانتان باشید. این تکنولوژی با کاهش لرزش صفحه، خستگی و آسیب‌های وارده به چشمان کاربر را بخصوص در طی ساعت‌ها استفاده به حداقل می‌رساند.

تکنولوژی ضد اشعه مضر آبی

تکنولوژی ضد اشعه مضر آبی ASUS میزان تابش اشعه مضر آبی صفحه نمایشگر را به حداقل می‌رساند.

مانیتور ایسوس مدل ROG Strix XG438QR

مانیتور ایسوس ROG Strix XG438QR هیولای ۴۳ اینچی برای بازی است. ایسوس این مانیتور گیمینگ را برای طرفداران بازی در یک نمایشگر غول پیکر تولید کرده است. این دستگاه با ابعاد بزرگ نمایشگر و پشتیبانی از ویژگی‌های پلی استیشن ۵ یک مانیتور مناسب برای بازی است. مانیتور گیمینگ ایسوس XG438QR سایز ۴۳ اینچ را می‌توان از بهترین مانیتورهای گیمینگ ایسوس در سایزهای بالای ۳۲ اینچ معرفی کرد.

طراحی این مانیتور به گونه‌ای است که حس و حال گیمینگ را به کاربر می‌دهد. پنل مانیتور گیمینگ ایسوس سایز ۴۳ اینچ از نوع VA بوده و رزولوشن ۴K را با نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰هرتز پشتیبانی می‌کند.

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0